Home » Service » garantie

Medily Zorgwinkel staat voor deugdelijke producten. U mag verwachten dat een door ons geleverd product aan uw verwachtingen voldoet. Mocht een artikel kapot zijn of gaan dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op alle producten die wij leveren zit standaard de wettelijke garantie. Veelal ontvangt u ook een extra garantie van de fabrikant. Informatie en de termijn hiervan vindt u bij de productomschrijvingen in de verpakking van de producten. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Batterijen zijn uitgesloten van de garantie.

 

Indien er aan uw product iets mankeert vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij het probleem kunnen oplossen. U kunt zowel telefonisch (085-877 0 955) als via de mail contact (contact@medily.nl)  met ons opnemen. Samen met u kijken we naar de beste oplossing. Mocht uw product kapot zijn, stuur dit dan niet retour voor u de klacht met één van onze medewerkers besproken heeft en onze medewerker verdere instructies heeft gegeven.